niedziela, 10 maja 2015

Girl Online

Hej! 

Tym razem mam dla was recenzję :) 



Ostatnio przeczytałam MEGA popularną książkę Zoelli (jeśli nie znacie to sprawdźcie na YouTube ;) ). Z początku myślałam, że będzie to biografia, albo historia oparta na jej życiu. Jednak doszukałam się podobieństwa tylko w tym, że główna bohaterka mieszka w Brighton (tam, gdzie mieszkała Zoe) oraz w tym, że cierpi na ataki paniki. 

Książkę czyta się lekko, mimo, że Zoe jak sama mówi nie jest pisarką, to napisała to świetnie! Szczególnie miło się czyta przez jej wpisy na blogu. A kiedy wyjeżdża do Nowego Jorku i poznaje Noah to aż się marzy tak romantyczne zakochanie! <3 

Kiedy poznałam prawdziwą tożsamość Noah to naprawdę byłam na niego zła! Tak skrzywdzić zakochaną dziewczynę! Ale na końcu uzyskał ode mnie wybaczenie :).

Koniec? Happy end, a jakże by inaczej? Ale takie książki lubię. 

Czytałyście? Macie zamiar czytać? I co sądzicie, udało się Zoelli, czy raczej nie? Piszcie! :) 

~Olinka xx

PS Pozdrawiam was z lotniska na Modlinie! Post się pojawił dzisiaj, bo wyjeżdżam na wymianę do Portugalii i nie wiem czy będę miała internet ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz